Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i prześlij go drogą mailową na adres: sklep@decospace.pl lub pocztą na adres:

DECOFLORA Studio
ul. Lelewela 33
87-100 Toruń

2. W przypadku składania reklamacji bez wykorzystania formularza zaleca się podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym następujących danych:

- imię i nazwisko, adres do korespondencji, dane kontaktowe (e-mail, nr telefonu);

- wskazanie nazwy towaru oraz datę zakupu;

- wskazanie przyczyny, powodu reklamacji;

- wskazanie sposobu rozpoznania reklamacji.  

3. Sprzedawca/Decospace.pl do złożonej przez Klienta reklamacji, ustosunkuje się w terminie 14 dni. 

4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji i dalszych krokach Klient zostanie powiadomiony drogą mailową. 

5. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: sklep@decospace.pl

ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827), masz 14 dni na zwrot towaru, bez podania przyczyny zwrotu.

1. Aby odstąpić od umowy, w pierwszej kolejności wypełnij oświadczenie i wyślij je drogą mailową na adres: sklep@decospace.pl lub pocztą na adres:

DECOFLORA Studio
ul. Lelewela 33
87-100 Toruń

2. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. 

3. Koszty zwrotu (odesłania) towaru ponosi Klient.

4. Klient również ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

5. Sprzedawca/Decospace.pl dokonuje zwrotu płatności nie później niż w terminie 14 dni, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, lub inny sposób, wyraźnie wskazany przez Klienta, pod warunkiem, że inny sposób nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6.  Decospace.pl nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.

7. Zwroty należy kierować na adres:

DECOFLORA Studio
ul. Lelewela 33
87-100 Toruń

LUB... pod inny adres, wskazany przez Sprzedawcę/Decospace.pl (adres na terenie Polski).

8. Do paczki ze zwracanym towarem należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, wszystkie otrzymane wraz towarem akcesoria, paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl